dinsdag 12 april 2016

Wat leest Julia

Lente!

Ik schrijf dit stukkie terwijl buiten heerlijk het zonnetje schijnt.
Ik had vandaag ook wel een beetje de lente in de kop, ik ben met de kamerplanten in de weer geweest. Verpotten bijvoorbeeld. Ben nog niet helemaal klaar, maar moet eerst nieuwe potgrond halen.

De rest van de week was rustig. Op de zaterdag na. Mijn broertje was jarig en dat moest gevierd worden. De cava was lekker, taart ook en de makreel....Hemels! Het was gezellig, zo gezellig dat ik pas om 3 uur thuis was....

Ow en donderdag nog geNobeld. Hoe kan ik dat vergeten. Veel lol met de collega's gehad.

Wat las ik?
* Kaaskoppen van Robert Vuijsje
  Een bewerking van columns die hij voor de Volkskrant schreef. Over wat of wie is nou de kaaskop? Heel interessant en de               recensie volgt nog.
* Als het zaterdag wordt van Nicci French
  Jaaaa! Deel 6 van de Frieda Klein-serie. Ik ben helemaal blij! De recensie volgt ook nog.

Ik lees momenteel ook een proefmanuscript. Verhaal is goed en interessant. En meer ga ik er niet over zeggen.

En wat lees ik verder?
* Tegenwicht van Conny Hoogendoorn
   Naar aanleiding van een opmerking over de prachtige cover mag ik dit boek nu voor een recensie lezen.
   Het zijn 21 verhalen die het verschil maken. Ik ben benieuwd!
* De blinde vlek van Jo Claes
  Sinds Jo Claes vorig jaar de Gouden Strop won en ik het winnende boek las, ben ik fan. Hij schrijft heerlijke boeken die geen           thrillers zijn, maar misdaadromans. Zegt hij zelf.

Komende week mag ik vrijdag weer kaartjesscheuren in Gebr. de Nobel.
En...woensdag ga ik naar een lezing van Femke Halsema. Niet voor het blog, maar gewoon lekker voor mezelf. Ademloos luisteren. Heel veel zin in!

En wat de week verder zal brengen...geen idee, ik laat me verrassen!

Lees en geniet nooit met mate!


Toedels! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...